Augustibebis 2012
Jag fick själv fylla i ett formulär om alkoholvanor mm. Min Bm gör så då det kan upplevas känsligt att bli "förhörd" om sådant sa hon.
Jag fick själv fylla i ett formulär om alkoholvanor mm. Min Bm gör så då det kan upplevas känsligt att bli "förhörd" om sådant sa hon.
Mina föräldrar betalade barnvagnen till mitt första barn för övrigt den enda som fått en ny vagn). Tror det är ganska vanligt, i vår familj anses det "tradition" då mina föräldrar fick sin första vagn av farmor.
Till följande barnen har vi dock betalat själva...nu ksotade ju tex bebbens vagn 600 spänn så det hade ju inte varit mycket till bidrag ändå *S*
Min sambos föräldrar är mycket för att sticka till oss pengar här och där och det känner jag mig inte helt bekväm med däremot. De tänker sig väl det som nån slags förskott på arv men det känns ändå udda med tanke på att vi har så höga inkomster. Bättre att de använder pengarna till sig själva. Tid är vad jag verkligen uppskattar (barnvakt, hjälp med avlastning och skjuts till aktiviteter osv) och det får vi mycket av från båda håll.
Jag tycker förresten det ska bli så JÄKLA kul att få handla tjejkläder!!!