Augustibebis 2012
Den långa gravidkudden hade de billigt på lidl nyligen. Använder min jättemycket. Kostade runt hundralappen.
Den långa gravidkudden hade de billigt på lidl nyligen. Använder min jättemycket. Kostade runt hundralappen.
Jag tycker babyskydd med bas är mycket enklare men skulle nog inte betala extra för det om jag fick låna ett annat gratis. Ska själv köpa billigt av en kompis men det har bas.
Jag tycker babyskydd med bas är mycket enklare men skulle nog inte betala extra för det om jag fick låna ett annat gratis. Ska själv köpa billigt av en kompis men det har bas.
Lillemor. Helt bestämd på det. Harry om det hade varit en pojke.
Lillemor. Helt bestämd på det. Harry om det hade varit en pojke.
Tycker det känns tryggast att köpa babyskydd av någon man känner. Hyra är också ett bra alternativ men då skulle jag vilja att babyskyddet var nytt när jag hyrde det.
Syrran hyrde babyskydd av en barnvagsnbutik och det var ju använt sen innan. Då är det ingen skillnad mot att köpa begagnat.
Risken med begagnat är att ett krockat skydd kan ha skador som inte går att se med blotta ögat. Barnvagnsbutikerna har inte större möjlighet att kolla det än en påläst privatperson. Där dyrran hyrde skickade de inte iväg skydden för nån slags besikning emellan utan lyfte bara in dem på lagret.
Å andra sidan finns det inte ett enda fall rapporterat där ett barn skadats pga ett begagnad babyskydd så man ska nog ta det med en nypa salt.
Märtha är ju underbart!