Augustibebis 2012
Jag brukar inte gå upp på mycket under mina graviditeter men däremot har jag lagt på mig en del innan under de senaste åren så jag har lite att försöka jobba bort efteråt ändå.
Jag brukar inte gå upp på mycket under mina graviditeter men däremot har jag lagt på mig en del innan under de senaste åren så jag har lite att försöka jobba bort efteråt ändå.
Mina barn är födda 17:e augusti, 18:er augusti och 8:e september (beräknat bf för denna är 16:e augusti) så vi har liksom inte provat så många andra månader.
Men min kompis som fick barn i början av sommaren sa att det inte var något vidare för då kunde hon inte bada när det var så varmt (man blöder ju ett tag efter osv).
Jag har också boa-sug men det yttrar sig mer i att jag vill måla om huset och tapetsera vardagsrummet och en massa stortarbtade projekt som jag plötsligt tror mig hinna med.
Hur mycket kostar en Emmaljunga edge duo? Det står ju inte på derass hemsida så visste inte riktigt vart man skulle kolla..
Det är väl den där de har i Finland?
mammalådan altså
Jag känner likadant. Mår bra fysiskt men saknar helt jobblust och motivatiob. Räknar bara ner.
Jag känner likadant. Mår bra fysiskt men saknar helt jobblust och motivatiob. Räknar bara ner.
Jag kommer vara föräldraledig tills barnet är moget att börja i förskola dvs 2,5 -3 år ca. Sedan deltid. Har en väldigt givande fritid så uttråkad lär jag inte bli. Har även vinstgivande hobbies som ger en del pengar så det blir ju lite som ett extraknäck.
Ang. kaffe så tappar jag alltid sugen för det i början av grav. så har i princip slutat med det.
Lovisen: Jag har suttit lite med den där kalkylatorn på FK:s hemsida och planerat. Man måste ta 250 dagar för att få VB så det blir typ 5 dagar i veckan men tänkte spara undan en del av