Augustibebis 2012
Nytt namnförslag från min man som jag gillar, vad tycker ni om Sixten som lillebror till Molly och Harry?
Nytt namnförslag från min man som jag gillar, vad tycker ni om Sixten som lillebror till Molly och Harry?
RockTheRebell; Finns ju vissa namn man har svårt för och namn som jag förknippade med något negativt skulle jag heller inte välja.
Ja jag gillar Sixten, mer än Max som har varit hans enda förslag till tilltalsnamn tidigare. Andra förslag jag gillar är Alfred, Edvard, Alexander och Wilhelm. Edvard och Wilhelm ratar min man och Alfred kan han tänka sig, men enbart som mellannamn. Namn som han har tillfört listan är Agaton, Morris och nu Sixten. Sixten är det enda namn förutom Max han kan tänka sig som tilltalsnamn. Namn är svårt, speciellt när man inte tycker samma
.
Försöker få honom att komma med fler förslag men han har varit väldigt inne på Max.
Dykmetoden och profylaxandning har jag läst om inför mina förlossningar. Kunde använda mig av det. Var bara när värkarna var som intensivast som jag inte riktigt kunde andas genom värkarna. Men upplever att jag hade intensiva värkar under 10-15 minuter med båda barnen, en sån kort period står jag ut med. Sen var det tankar och avslappning som jag använde mig av när amningen gjorde som ondast.

Sommaren12, måste vara en Nordeabankomat. Om det inte fungerar att aktivera ring supporten och be om ett utbyteskort. Det nya kortet har en aktiverad e-leg. Har du Mac behöver du en blå kortläsare som heter todos Aros mini 2, den kan supporten med skicka.
Sommaren12, vilken kortläsare har du och har du Mac?
Internetsupporten har nr 0771-421516 och har öppet alla dagar 7-23.
Känner med en sån tyngd, häromdagen fick jag så ont i fogarna fram. Men inte bara i fogarna utan en tyngd och svullen känsla. När jag skulle gå och hämta barnen på förskolan gjorde det fruktansvärt ont. Tror jag fick åderbråck i underlivet förutom mina foglossningsbesvär. Har aldrig haft problem med åderbråck tidigare graviditeter. Googlade detta och såg att man skulle försöka vila, ha fötterna i högläge. Sen hittade jag någon som hade någon gördel för att ge stabilitet åt magen och minska trycket mot underlivet. Har ingen gördel, men dagen efter tog jag på mig mitt foglossningsbälte och spände åt det så det gav stöd åt magen. Sen försökte jag ha fötterna i högläge och vila mig. Tror det hjälpte för fick aldrig denna tunga svullna spända känslan igår.