• NiniMe

Augustibebis 2012

bez imena skrev 2012-07-12 14:17:03 följande:
    Haha jordlukt... Men jag håller med om att bensin luktar gott.. Mmm!! Därför jag mer än gärna klipper gräset också ;)

Nu måste jag va äcklig.. Kan inte tänka mig att jag är ensam om detta piniga problem..
    Alltså jag är helt förstörd ang detta åh jag hoppas dom försvinner, hemorrojdäckel
    Du är inte ensam... Jag har inte haft det innan i mina tidigare grav, det har buktat ut lite men inte så det kommit ut liksom, men denna gången har jag en som faktiskt gör jävligt ont, känns skitjobbigt då man vet vilka problem man kan ha med det sen Rynkar på näsan Men vi får hålla tummarna att det går tillbaka...
    Allt man får höra är att äta fiberrik kost, drick ordentligt och jaddajadda, ja men det inte lätt när man måst krysta ut varje gång man gör nr 2... Och då är jag inte ens hård i magen men måste ändå krysta...
  • NiniMe
    Nu blir jag helt OT här...
    i vilken ålder är det normalt att pojkar börjar utforska sexualitet? Porr, onani osv... Har ett barn i min vänkrets som börjat porrsurfa och jag tar lite allvarligt på det eftersom jag vet han har andra problem i hemmet (inte sexuellt) och han mår inte bra... Grejen e att han är bara 8 år men har redan börjat porrsurfa på mobilen, JAG upplever detta som väldigt tidigt, eller har jag fel?
    Jag minns inte att när jag var i den åldern hade någon i min vänkrets intresse för sexuella saker alls, det kom mer runt 12 årsåldern att man börja bli nyfiken på sådant, och då var det inte ens porr det handla om...
  • NiniMe
    Kampis skrev 2012-07-12 14:42:37 följande:

Jag har hemmisar, Xyloproct får du ta men var lite sparsam :)

Hur funkar det? Drar dom sig tillbaka eller dom lindrar det bara?
  • NiniMe

Ja jag känner också att det är väldigt tidigt o titta på porr, att en 8-åring ens kommit på ideen att titta på det och på mobilen?!... Och det känns ju verkligen som han kommer få en såå fel bild av vad sex är för ngt när han ser på det... Saken är att det finns många andra problem med i bilden som jag känner att jag måste ta upp med mamman, problem hon inte verkar se, men som alla andra gör....  Känns lite som detta var droppen...

• NiniMe

Jag födde ettan 40+6 och tvåan 40+0 och nu hoppas jag lillan följer mönstret och kommer lite innan bf hahaha, vill träffa vårt lilla liv, och hennes bröder pratar med henne varje dag om att hon ska komma ut nu och sluta gömma sig hahaha

• NiniMe

När jag luktar jorden så känner jag i kroppen att jag bara hade velat ta ett lerbad, jag känner mig på ngt konstigt vis tillfredsställd med lukten hahaha, det är verkligen helt sjukt att det kan bli så knäppt Dock har det aldrig gått så långt att jag har ätit det men jag hade nog kunnat göra det med om det inte var för all skit som finns i jord hahaah
    Jag vet ju tack o lov att det försvinner helt efter grav haha

• NiniMe

Ja då blir man hela 30 bast idag... Känns skumt då man känner sig fortfarande som 25 hahaha.. E det nu man ska bli vuxen och klok hahaha

Japp och så går jag in i vecka 39 idag... 13 dagar kvar till beräknad ankomst för lillan och det firar vi med den dagliga mensvärken och sammandragningar som kommer om vartannat, dock inte i förlossningssyfte... Trött på det nu och tycker gott att det kan öka på i smärta... VILL KÄNNA MEER... Men men hon goar väl till sig därinne i 4 veckor till

• NiniMe
    ullis1990 skrev 2012-07-13 06:37:05 följande:
    Har en liten fråga... Måste bebisen vara fixerad innan man börjar dricka hallonbladste?
    ullis1990 skrev 2012-07-13 06:36:11 följande:
    Grattis på födelsedagen NiniMe!
    Tack tack Du kan börja dricka det enligt rekomendationerna efter vecka 35, ingen fara om bebis inte är fixerad Fixeringen kan ju ske strax innan förlossningen eller i samband med den så drick på
Svar på tråden Augustibebis 2012