halal-kött
Jag skulle vilja veta om det egentligen finns halalkött i Sverige,var det kommer ifràn, är det färskt eller vaccumförpackat?
Vilka restauranger kan man gà pà? Ar kebab griskött eller finns det halal-kebab?
Tack för alla svar!!!!
Jag skulle vilja veta om det egentligen finns halalkött i Sverige,var det kommer ifràn, är det färskt eller vaccumförpackat?
Vilka restauranger kan man gà pà? Ar kebab griskött eller finns det halal-kebab?
Tack för alla svar!!!!
Yaran
Nu blir jag förbannad. Vaddå en hederlig människa? Du menar alltså att min sambo inte är en hederlig människa?? Vad fan vet du om den saken? Vad i hela friden vet du om hans val i livet?
Om hans bakgrund och motiv till val han har gjort??
Ge dig människa!
Halal är väll olagligt i sverige ?
Ciccin3
Och vad kallar man den som sälger sin moral och principer för pengar om inte en hycklare? Ex. Man handlar sannfärdigt hela sitt liv och tycker de som ljuger är ohederliga människor sedan h*n bevittnar något som inte stämmer alls för att få några slantar oavsett vilka konsekvenser, kallar du honom hederlig/sannfärdig?
Lägg av!
Man blandar in sitt privata liv på nätet och när någon börjar diskutera det blir man vansinnig. Bättre att inte säga något om varken sambon eller barnen för annars blir man bombarderad av onödiga frågor.
Santos
Vad menar du med ''Halal är väll olagligt i sverige ? '' Kan du utveckla fragan lite bara? Sa att den blir mer begriplig?
Yaran
Han arbetade på detta sätt på Irland innan han visste skillnaden. Så sluta rid på dina höga hästar och uttala dig inte ett dugg om sager du inte vet något om.
Ciccin3
Jag bryr mig inte ett dugg vad han arbetade med, så jag tycker du ska sluta att blanda in honom i våra diskussioner för det känns obehagligt när man ifrågasätter hans åsikter och du sedan drar dig i håret av ilskan. Jag har verkligen tröttnat på att älta om samma sak om och om igen.
Ciccin3
Kommer inte helt ihag denna diskussion, men har ocksa tidigare varit med pa ett horn. Vad jag minns var det nagot som inte var sa fordelaktigt med just de irlandska slakterierna. Alltsa att dom sager sig slakta halal, men det ar icke muslimer som slaktar under undermaliga forhallanden? Var det sa?
Ciccin3
Du är inte bättre själv, så jag säger detsamma ... Själv blandar jag in mitt privata liv i diskussioner vääääldigt lite för jag vet att det kommer att ifrågasättas/kritiseras av andra. Så detta får du ta som en tips.
Yaran
Behöver inte dina tips, behöver bara akta mig för att diskutera med dig eftersom alla andra här klarar av att föra samtalen normalt, utom just du.
Jag finns kvar i den här tråden, men har noll intresse av att prata med dig, så tiltala mig inte.