Fråga experten: Inaktiva: Parterapeuten forum


Barnpsykologen tar en paus, men vi hoppas på att snart kunna öppna upp igen för nya frågor.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
han vill inte gå på av Anony­m Inaktiva­: Parterap­euten Tommy parterapeuten
Äldre 6 Nov 13:49
837 1 våran kommun erbjuder gratis föräldraföreläsningar nästa år för barn 0-16 år o man kunde v... Inaktiva­: Parterap­euten Tommy parte­r­apeut­e­n Äldre 6 Nov 13:49
1
837
Han vågar inte träffa mig för att prata av Edina Inaktiva­: Parterap­euten 1,4k 0 Jag träffade en kille för 2 månad sedan och vi började träffats varenda helg eftersom han... Inaktiva­: Parterap­euten Obesvarade
0
1,4k
Är vi ihop eller inte? av artlo­v­erg Inaktiva­: Parterap­euten 1,7k 0 Hejsan. Jag är ung tjej,24 år, som har dejtat en kille sedan mars i år. Jag känner honom s... Inaktiva­: Parterap­euten Obesvarade
0
1,7k
Vad har hänt med honom av Naima Inaktiva­: Parterap­euten 1,0k 0 Jag och min man har varit tillsammans i 4 år och väntar en son tillsammans om 1 månad. Vi... Inaktiva­: Parterap­euten Obesvarade
0
1,0k
Ex som inte vill släppa av Anony­m Inaktiva­: Parterap­euten 695 0 Hej! Min sambo har barn med sin fd. Hennes mail innehåller alltid personangrepp och lög... Inaktiva­: Parterap­euten Obesvarade
0
695
Hur länge är det rimligt att sota för otrohet? av nifo Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 3 Nov 21:55
890 1 Min sambo och jag träffades i februari på en nätdejtsida. Det var rörigt just då för oss b... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 3 Nov 21:55
1
890
Svartsjuk av knock­k­nock Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 3 Nov 21:41
1,7k 1 Jag har enorma problem med min svartsjuka och det känns som om vårt förhållande inte komme... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 3 Nov 21:41
1
1,7k
Hur kommer vi ur den onda cirkeln? av Anony­m (frug­a­n) Inaktiva­: Parterap­euten 1,2k 0 Hej, Jag och min man har varit ett par i snart 9 år och varit gifta i snart 2 år. Vi ha... Inaktiva­: Parterap­euten Obesvarade
0
1,2k
Relation med stark kärlek men han gravid me annan tjej av Ledse­n och rådvi­l­l tjej Inaktiva­: Parterap­euten 1,4k 0 Hej!  Vet inte vart jag ska vända mig med mina funderingar, men jag hoppas på några råd... Inaktiva­: Parterap­euten Obesvarade
0
1,4k
Kan man ha de så här? av Anony­m (J) Inaktiva­: Parterap­euten Anonym (J)
Äldre 1 Nov 16:22
1,3k 2 Hej Jag och min sambo har varit tillsammans i 9 år. Ett gemensamt barn på snart tre och... Inaktiva­: Parterap­euten Anonym (J) Äldre 1 Nov 16:22
2
1,3k
Förbättrad kommunikation? av Anony­m (Tjat­a­ren) Inaktiva­: Parterap­euten 674 0 Hej, Jag och min sambo har det bra för det mesta. Ibland tycker jag dock att det är svår... Inaktiva­: Parterap­euten Obesvarade
0
674
Vilken väg ska jag gå av Anony­m (Spli­t­trad) Inaktiva­: Parterap­euten 636 0 Är mycket splittrad över min situation. Separerade för dryga året från barnens pappa efter... Inaktiva­: Parterap­euten Obesvarade
0
636
WTF?! av Anony­m (WTF?­!­) Inaktiva­: Parterap­euten Jag666
Äldre 24 Oct 07:36
935 2 Jag har varit gift i 28år med en tjej. Dom sista 4,5 åren så har jag haft ett förhållande... Inaktiva­: Parterap­euten Jag66­6 Äldre 24 Oct 07:36
2
935
Blivit bara vänner av vetva­r­kenut­e­lleri­n Inaktiva­: Parterap­euten Tommy parterapeuten
Äldre 23 Oct 15:05
1,2k 1 Jag och min man träffasdes för 6,5 år sedan och har varit gifta i 4,5 år. När vi träffades... Inaktiva­: Parterap­euten Tommy parte­r­apeut­e­n Äldre 23 Oct 15:05
1
1,2k
ska de vara så av Anony­m (jobb­i­gt) Inaktiva­: Parterap­euten Tommy parterapeuten
Äldre 23 Oct 14:54
774 1 hej jag mår skit känns som jag inte får någon hjälp av min man alls jag sköter våra 3 barn... Inaktiva­: Parterap­euten Tommy parte­r­apeut­e­n Äldre 23 Oct 14:54
1
774
Att peppa varandra av Anony­m (Uppg­i­ven) Inaktiva­: Parterap­euten Tommy parterapeuten
Äldre 23 Oct 14:47
831 1 Min sambo och jag har sedan en tid tillbaka försökt skaffa barn, men känner att det här ko... Inaktiva­: Parterap­euten Tommy parte­r­apeut­e­n Äldre 23 Oct 14:47
1
831
Jag är så arg!! av Micki­i­s Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 23 Oct 10:39
1,3k 1 Arg Hej! Jag är en artonåring tjej, tog studenten i somras och har nu tre olika jobb för a... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 23 Oct 10:39
1
1,3k
Dela drömmar igen? av Blåva­l­en Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 23 Oct 10:28
696 1 Jag och min sambo är i 30årsåldern och har varit tillsammans i lite mer än 10år. Tillsamma... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 23 Oct 10:28
1
696
Bryta upp...... av Anony­m (Fund­e­rsam.­.­) Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 23 Oct 10:17
1,2k 1 Lever sen ca tio år tillbaka med min sambo, vi har en gemensam dotter på 8 år samt hennes... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 23 Oct 10:17
1
1,2k
Vad göra egentligen? av Anony­m (suck­) Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 22 Oct 14:03
824 1 Okej, jag behöver någon professionell syn på detta. Jag och min pojkvän har varit tillsam... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 22 Oct 14:03
1
824