vixan skrev 2011-03-02 19:37:33 följande:
Jobbigt men kanske bättre du åker in för att stilla din oro. Det viktigaste är att du vilar. Undrar om det hjälper om man ställer sig på huvudet =).
Jag förstår precis hur du känner och jag vet att jag kommer om några månader känna likadant. Jag kommer ha mina kris veckor mitt i sommaren så det blir inget bad och stoj. Vet inte hur restriktionerna är när man har ett cerklag som satts in i v14. Kan man lämna och hämta på dagis?
nä jag avvaktar.. kände ju bara av det en gång imorse o jag är ganska övertygad om att det var flytningar eller urin, o sen har allt varit precis som vanligt o jag har inte gjort mer än jag brukar o göra, har legat ner i princip hela dagen, struntar i matlagningen ikväll med så vilar jag lite till.. blev ost o kex till middag idag :) var på toa förut o torkade mig innan jag kissade, snustorrt, likaså trosorna är torra...
restriktionerna är ju olika från olika personer.. finns ju dom som ska ligga ner hela tiden.. såna restriktioner har inte jag fått. det jag ska undvika är sex, tunga luft o långa promenader.. men ändå vila så mkt jag bara kan.. jag jobbar ju 50 % hemifrån o jag ligger ju i soffan o jobbar, så jag är väldigt stilla.. lagar lite enklare maträtter, slänger in en tvätt, har faktiskt dammsugit lite grann.. har varit med o handlat ngn gång, men det undviker jag nu då jag inte gillar o stå upp för mkt.. du får helt enkelt testa dig fram för vad som du klarar av. känns det okej o åka till dagis o lämna så är det ju okej, men får du obehag så kanske du ska låta bli.. jag brukar se till o göra lite mer ngn dag, för att sen nästa dag vila lite mer för o ta igen mig..