Cerclage?
tack niinis för din solskenshistoria!
schäfer: nä vi vet faktiskt inte med säkerhet att det är en flicka.. det är bara vad vi tror o jag döpte henne till kickan för några veckor sen när hon sparkade så mkt..men jag vill inte säga bebis hela tiden utan det blir en hon bara för att det ska bli lite lättare o ta att det är en person där inne o inte den.
droppet togs bort igårkväll, haft lite mer sd under natten, men inte så dom har gjort ont.. fick även lite microlax imorse så nu när magen är rensad så har sd minskat ännu mer.
har fått ab, men det var inte gbs jag hade iaf.. utan lite snällare bakterier.. tror att om det hade gällt ngn annan så hade dom inte ens satt in antibiotika.. så det är ju också bra..
de kontrollerade tappen efter att jag hade fått microlax o även om jag haft lite mer sd o tömt tarmen så var tappen i stort sett oförändrad sen kollen igår så jag kommer o bli förflyttad till bb senare idag.. ser ju lite bra ut iaf.. men kommer o bli kvar i uppsala över helgen vad det ser ut som, fortfarande fullt i linköping..