• Skrattmås

Kamouflagekläder

Vad tycker ni om det?

Jag tycker att det är hemskt!!! På vuxna är det fult och ser dumt ut i ett fredsland som Sverige (där ingen ska behöva klä sig i krigkläder) och på barn är det ju sorgset knäppt!!

Hur motiverar ni era krigskläder på er själva och ännu mer intressant: på era barn.

Tänker kamoflage-diggare på budskap, etik osv. eller är det tuggummihjärnor som bara tycker att det är "ballt"?

*arg*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-03-09 22:58:32:
    Det ser förstås hemskt ut även i ett icke fredsland.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-03-09 22:58:38:
    Det ser förstås hemskt ut även i ett icke fredsland.

• Svar på tråden Kamouflagekläder
  • adrenalin

Bonanza:
    Ja när det gäller kamouflage kommer jag nog antagligen aldrig klä fia i det heller, för jag tycker allvarligt talat det är ganska fult. Förutom vid enstaka gånger då. Men jag ser det inte som att vara för krig på något sätt att klä sig/sina barn i det. För mig är det bara ett mönster. Ett rätt fult mönster, helst på vuxna.

Och stringtrosor har ju faktiskt ingenting med ett mönster att göra. Det är trosor som är gjorda för att visa arslet utan sömmar. Den gnider sig mot anus och ingen vill att ens barn ska ha anus-trosor.

Lilla jag
  • Skrattmås

Bonanza!

Jag tycker att du sitter på universums sanning!

• DELM

Bonanza:

Är jag aggessivare än du (för att ta ett exempel)?

För min del behöver du verkligen inte trippa på några tår, men du får gärna lära dig föra en seriös debatt.

Jag tar inte ansvar för det du väljer att lägga in i det jag skriver. Är det jobbigt att läsa så är det bara att sluta.

Till sist: Antar att jag ska räkna in mig i den grupp du refererar till som idioter? Om inte får du gärna säga det. Till dess ser jag dina inlägg som mindre läsvärda.

• Bonanza

sukkubus - i och för sig känner jag det så när jag blir som mest frustrerad. Att människor inte kan se det enkla och självklara som jag och många med mig ser. Men jag ska andas. Flört

/ Bonanza
  • DELM

Ja, men se där. Jag är skyldig bonanza en ursäkt. Läste fel i hennes inlägg.

Ber om ursäkt för det.

• sukkubus

Bonanza - Men det tycker ju jag också, men man måste ju inse att alla tycker olika.
    Jag kan förstå hur du tänker men jag håller inte med dig, om du hänger med?

• maddiz

Jag tycker det är skitfult, både på vuxna och barn, skulle aldrig falla mig in att sätta på mina ungar kamouflage kläder, och dom skulle knappt sätta på sig dom frivilligt heller..

• sukkubus

DELM - Kikade in hos dig men betan gjorde att det inte fanns någon gästbok att göra avtryck i

• A73H

Håller med Skrattmås! Bonanza SITTER på universums sanning!...
    Och DELM, jag tror att du missar poängen med hur ett debattforum fungerar! Man ska inte alls sluta läsa när man ser inlägg som inte speglar ens egna åsikter, det är då man ska fortsätta argumentera för sin egen åsikt. Det du håller på med nu har inenting med ts fråga att göra, du har åsikter om Bonanzas sätt att föra en diskussion och DET har faktiskt än mindre med den seriösa debatt du eftersökte, att göra. Bara ett tips...

• Melancholic

shit orkade bara läsa till andra sidan innan jag tyckte det vart pinsamt(ursäkta ts, men det var sant). kamoflage kanske mest använts i det militära och i krig. men om det används utanför detta område behöver inte det betyda att man tycker att krig är något tufft och ballt. det är ju själva kamoflaget och mönstret som är det balla och jag tror inte att någon från ett krigsland tar illa upp och tänker på bomber och granater när någon glider förbi i ett par upphottade byxor eller en bebis i camoflagebody!? tror att det är vissa som tänker lite för mycket här nu..

Svar på tråden Kamouflagekläder