Jag känner mig ibland så kallhjärtad, rationalistisk och egoistisk. Mitt liv leker, jag är i början av "familjesagan" har flyttat från stan, köpt stort hus, vi välkommnar barn om det råkar bli så. Vi planerar och drömmer om framtiden. Det känns bra, jag blir varm och glad när jag tänker på min kille. Jag vet att jag aldrig kommer att få ett tråkigt liv tillsammans med honom. Han är ganska mycket yngre, trygg och han är sig själv, och jag är stolt över honom för det. En bra, stark, stilig och stor karl. Men ändå så händer det att jag kopplar bort detta underbara vardagsliv och rymmer. Jag träffar min älskare som kommit att bli min bästa vän, vi träffas på platser där ingen känner oss, eller som är folktomma. Vandrar i fjällen, eller krogkväll i storstaden och liknande. Vi kan prata om allt som man inte kan inte kan prata med familj och vänner med. Hur missanpassade vi är till det sociala normen. Sexet är totalt hämningslöst i timmar, ja nätter. jag har varit tyst som en mus, tills nu. Varken jag eller min älskare vill vara ett par. (Jo, i nästa liv, då ska vi ge det en ärlig chans.) men inte nu, båda har sitt. Jag har alltid varit fri i min sexualitet, alltid fått huka och dolt för att passa in i samhällets bild av hur en tjej ska va. jag litar inte på att mina åsikter skulle få förståelse hos "vanligt folk".
Jag både vill sluta men ändå inte sluta, vara otrogen. På ett sätt känner jag mig inte otrogen, jag ger bara min kropp och sinne precis det den behöver. jag mår bra av att bli bortkopplad från verkligheten å bara ge sig hän, glömma tid och rum. Det finns ingen kärlek, bara respekt förtroende och sex.
Men väl tillbaka i verkligheten så vet jag att min stora kärlek skulle bryta allt i samma sekund som han fick sanningen. Och därför vill jag sluta, för hans skull för att jag älskar honom. Han har ingen eller väldigt lite förståelse för "onormal" sexlek. Jag har frågat om han någon gång skulle kunna tänka sig att ha en trekant, Om vi skulle träffa någon som vi båda tände på och OM hon skulle gilla idén och bara OM allt skulle kändes rätt. Men nej. det var inget för honom, han vill att vi ska vara vi två.
Vänligen kommentera, då jag aldrig luftat detta med någon. Vad tänker ni?