• Anonym (Otrogen)

Hjälp, jag är kär i en annan man

Jag är gift och har tre barn. Nu har jag träffat en kille via jobbet som jag verkligen klickat med. Han är kär i mig och jag är riktigt kär i honom också. Vi träffas och har haft sex. Jag och min man har inte haft det så jättebra under något år. Jag vet inte vad jag ska göra. Ni som varit i liknande situation, hur gjorde ni? Lämnade ni eller stannade ni kvar?

• Svar på tråden Hjälp, jag är kär i en annan man
  • Anonym (ok)
    Anonym (Otrogen) skrev 2015-05-27 22:21:24 följande:
    Tack för ditt svar. Jag vet att det jag gör är fel. Tycker det är så svårt att lämna. Ska jag slänga bort tio år och min familj på en kille som jag egentligen inte alls vet om det kommer bli något med i det långa loppet. Det är ju det som hindrar mig från att lämna och barnen. Jag vill inte slita upp barnen innan jag vet hur det blir.
    Fast det är ju risken du får ta och uppoffringen ...
  • Anonym (ok)
    Anonym (Otrogen) skrev 2015-05-28 08:13:35 följande:

Jag förstår att ni dömer mig. Jag gjorde samma sak innan jag själv hamnade i den här situationen. Jag behöver inga moraliska pekpinnar om hur fel det är eller vilken hemsk människa jag är. Det vet jag redan ändå. Det jag snarare är ute efter är konkreta råd hur jag ska hantera min situation. Jag inser att fl inte är den bästa platsen för det. Tack strangertown och anonym(sara) för era inlägg i "debatten".

Fast du är kär i en annan ju altså kär, det är styarka ord ska du va kär i en annan och låta din man sitta godtrogen hemma? Kär är ju starkt ord.
  • Anonym (ok)
    Anonym (45 år kvinna) skrev 2015-05-28 23:22:03 följande:

Hej

Känner igen mig lite

Min make och jag har skaffat oss en älskare som är bi. Maken är bi.

Vi klickade så bra alla tre..Vi har haft trekant några gånger

Älskaren och jag sms till varandra via kik varje dag

Vi t.o.m. Pratar i telefon i veckan. Vi är galet lika o behöver inte säga mycket. Han är ödmjuk och generös, totalt annorlunda än min make

Jo han o jag haft sex utan min mans vetskap

Det var helt fantastiskt härlig..

Vi båda blivit förälskade i varandra. Ja vi båda gifta

Jag sen 22 år, han sen 7 år. Vi båda insåg här om veckan hjälp!! Vi är kära men vi kommer inte att lämna våra respektive..

Nu har vi inte träffas själva på ett tag nu

Snart ska vi tre ses, maken bokat hotell för att vi alla ska njuta tillsammans.. Ser fram emot

Så vi fortsätter att träffas,men endast vi tre

Lät ju jättetrevligt och personligt , låt mig fråga hur hanterar du dina känslor när du är lät i en annan man ??
  • Anonym (Vidrigt)

Vad du borde göra??!!! Gå och gräv ner dig själv istället för att förstöra en hel familj med otrohet. Värsta som finns är otrohet och min respekt för sådana människor är lika stor som för en mygga jag slår ihjäl på armen. Har själv aldrig drabbats men känner folk som gjort det.

Har du inte haft det bra med din make på ett år så prata med honom för helvete. Terapi eller lös problemen själva. Någon som kan vara otrogen skulle aldrig gift sig från första början! Har man inte mer respekt för äktenskapet än så kan man hålla sig för sig själv och gå på krogen och ragga.

Tack gode gud att jag har en fin kvinna och som pratar med mig om det är något hon funderar över.

Detta är heller inget som bara händer, vi människor gör val. Du valde att vara otrogen trots familj med tre barn. Riktigt jävla lågt. Så vad du ska göra nu är redan försent. Vad du skulle ha gjort? Pratat, eller gjort slut INNAN du hoppar i säng med någon annan.

Fy fan vad jag ogillar människor som dig

• Anonym (Otrogen)

Kollegan är lika kär i mig som jag är i honom. Vi har pratat om det hela och han vill också vara med mig.

Ni två anonyma senast. Tack för era mycket konstruktiva inlägg. Som om det skulle hjälpa....

• strangertown
    Anonym (Vidrigt) skrev 2015-05-29 05:16:06 följande:

Värsta som finns är otrohet ...

min respekt för sådana människor är lika stor som för en mygga jag slår ihjäl på armen..

Fy fan vad jag ogillar människor som dig

Tycker du verkligen detta är rimligt? Otrohet det värsta som finns? Värre än blödarsjuka, folkmord, svält och tortyr? Verkligen? Du värderar ett människoliv som en myggas? Verkligen? Ogilla får du göra hur mycket du vill men anstränger man sig inte för att se människan bakom en gärning då lever man aldrig i verkligheten eftersom man aldrig verkligen kommer förstå hur saker eller människor fungerar. Välj dina ord käre vän, de är det enda du har i slutet av dagen.

• Anonym (ac)

Som tur är får man tycka och tänka hur man vill.... men en sak som är sann är att ingenting är som, eller vad det ser ut att vara. Ingen vet hur trådstartarens förhållande hemma är osv. Oavsett tycker jag att det är viktigt att inte döma någon när man inte har en aning om hur saker och ting är och som sagt var inget är som det ser ut att vara.

• Anonym (svårt)

Säger kram och lycka till. Så svårt detta. Förstår dej precis. Vad man än gör så känns det som att det blir fel och man sårar någon. Man är bara människa! Med känslor. Att vara kär är så underbart men mycket svårt ibland. Det är bara du som vet hur du ska göra,och tyvärr måste man göra illa någon annan:( lycka till!

• Lord Hans

Eftersom du redan nått den lägsta nivå som en människa kan nå och ditt värde är noll så förstår jag inte din frågeställning?

Gör som du vill, vilket beslut du än tar så kan du inte nå lägre som människa eftersom botten redan är nådd.

Svar på tråden Hjälp, jag är kär i en annan man